sparrowhawk ([info]sparrow_hawk) wrote,
@ 2007-03-09 23:59:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:наше, роздуми, язичництво

Credo
Сьогодні подивися новини по 1+1, дуже цікавий сюжет про рідні місця Шевченка. Народ стихійно формує вірування та прикмети, пов’язані з культом, застосовую це слово без всякого пафосу і перебільшення, Тараса. Вже стає зрозуміло загальне послання: „Дух Кобзаря з нами, він нас не покинув, попри все він береже Україну та її народ”.

І це великий крок уперед.

Модно серед „інтелігенції” останнім часом було „боротися проти культу особистості”. „Соромитися” величі Кобзаря, намагатися всіляко „знизити йому градус”. Апофеозом стала сумновідома цидулка такого собі „професійного скандаліста” (а казати прямо - класичного „інтелігента-проститутки”) Бузини.

Але все це минуло, „як з білих яблунь дим”. А Батько залишився.

І все ж таки, треба довести справу до кінця. У народному середовищі це вже фактично є, на підсвідомому рівні. Освічені національно-свідомі українці пишуть Пророк з великої літери та без лапок – але все ж таки треба з усією відвертістю сказати: так, це релігія. Національна релігія. Релігія „Україна”.

Так, саме так. Українство можна і треба назвати своєрідною вірою. І це відразу багато пояснює. В українство наверталися, інакше не скажеш, люди, серед яких росіянин Донцов – фундатор та ідеолог українського націоналізму(!), росіянин же Фітільов (Микола Хвильовий) – видатний український письменник (!) та запеклий український націонал-комуніст (!) – перший український нацбол, націонал-большевик, можна сказати
Напівфранцуз – напівмадяр (!) Сосюра – якого відрекомендовувати не треба, гадаю...

Вони і ще багато людей – і не найгірших людей, зауважу, саме навернулися в українство, як у релігію. Як навертаються в юдаїзм, чи стають персами, посвячуючись у мітраістські містерії...

І це не можна порівняти з „обрусєнієм” – бо воно завше було інкорпорацією у російську імперію у різних її формах. Україна ж взагалі донедавна не мала державності, тому навернення в українство несло не корисливі вигоди, а навпаки дуже часто – гнів держав, які панували над нашою Землею. І було саме національним, а не державним чи імперським залученням.

Кожна нація може мати свої пророків. І щаслива та нація, де вони з’являються. Я чув, як один російський націоналіст бідкався: у росіян немає національного поета масштабу Шевченка. Так, за талантом – безсумнівно є. Але вони не національні. Пушкін – це втілення шляхти. А от Шевченко – „плоть від плоті, та кров від крові”. Він з народу та заради народу. Його вірші стали народними піснями, його вірші гарно декламувати під час національно-революційних заворушень. Він більше ніж поет. Він Пророк. І цим все сказано. Всі, підкреслюю, всі його слова лишилися актуальними.

Йому часто закидають „зайву агресію”. Я кажу – це чеснота.

http://sparrow-hawk.livejournal.com/382803.html

Саме такий пророк нам і треба. Оточення ніколи не було і не є добрим до України. „Добренькі” – не виживають. Я не кажу що не було інших пророків та героїв – великих та малих. Але він сфокусував все, що було до нього – і дав імпульс величезної сили всім, хто буде після. Завдяки йому ми почали прокидатися, як нація.

Я розумію, християнам важко це прийняти повністю, у релігійному сенсі :0)

Але я кажу, як язичник – це просто ідеальна постать. Він не просто дав своє слово – він дав його у магічній, сповненій сили поетичній формі. До речі, дуже важлива деталь – його сакральне ім’я збігається з назвою його святого письма – Кобзар. Таким чином пророк і його пророцтва остаточно поєднуються. Існують загальновідомі іконографічні образи – від юнацтва до зрілого віку. У вже існує звичай їх вішати у „красному кутку” у рушниках. Існує дуже вдала, інакше не скажеш, біографія – житіє героя.

Цього не треба соромитися, цьому треба радіти. А як ви думали? Громи небесні? Ні, рідні боги допомагають своєму народові, посилаючи йому героїв та пророків.

Тільки своє – і в плані релігії також – може допомогти вистояти перед чужим. Якщо свого немає – ти вже програв.
http://sparrow-hawk.livejournal.com/111568.html

Тож час справді вшанувати Кобзаря, зробивши його пророком національної української релігії у прямому сенсі. Бо Україна – це велика таємниця. Саме тому у моєму профілі є містичний націоналізм та ukrainian mystic nationalism. І зрозуміти її, впустити її у свою душу, можна лише духовним чином.

У день його народження, напередодні дня його смерті (такий збіг також свідчить про особливий божий задум щодо людини) – який є, скромно зауважу, днем мого народження, кажу на весь широкий Білий Світ:

„Немає Віри крім України, і Кобзар – Пророк Її!”



(Post a new comment)


[info]ingvarius
2007-03-09 10:01 pm UTC (link)
Вітаю з Днем Твого народження! :)

(Reply to this)(Thread)


[info]sparrow_hawk
2007-03-09 10:04 pm UTC (link)
дякую! як раз дванадцята пробила, щойно оприлюднив цей запис :0)

дуже дякую :0)

(Reply to this)(Parent)(Thread)

(no subject) - [info]ingvarius, 2007-03-09 10:07 pm UTC

[info]krishtof
2007-03-09 10:02 pm UTC (link)
Пригадав оселі в селах на Галинчині, де на одній стіні висять ікони, а на іншій - портрет Кобзаря.

(Reply to this)(Thread)


[info]sparrow_hawk
2007-03-09 10:06 pm UTC (link)
так. а часто бачив і хати де у красному кутку був тільки Тарас прикрашений рушниками

(Reply to this)(Parent)


[info]kvasimodo
2007-03-09 10:04 pm UTC (link)
Так!
Тебе також з днем народження!

(Reply to this)(Thread)


[info]sparrow_hawk
2007-03-09 10:06 pm UTC (link)
спасибі! :0)

(Reply to this)(Parent)


[info]medlay
2007-03-09 10:05 pm UTC (link)
З Днем Народження! :)

(Reply to this)(Thread)


[info]sparrow_hawk
2007-03-09 10:07 pm UTC (link)
дякую :0)

(Reply to this)(Parent)


[info]krishtof
2007-03-09 10:07 pm UTC (link)
http://krishtof.livejournal.com/27673.html

(Reply to this)


[info]vaxo
2007-03-09 10:11 pm UTC (link)
ну ви загнули щодо класифікації Бузини як "класичного „інтелігента-проститутки”. в цьому визначенні мінімум два слова зайві.

ну і вітаю з Днем! (поки мене не виселили за Сян чи Дон)

(Reply to this)(Thread)


[info]sparrow_hawk
2007-03-09 10:22 pm UTC (link)
дякую :0)

"ну ви загнули щодо класифікації Бузини як "класичного „інтелігента-проститутки”. в цьому визначенні мінімум два слова зайві"

ну це я так, з пересердя %) до речі, був би радий на "ти" спілкуватися з усіма своїми друзями, якщо це прийнятно, звичайно

"поки мене не виселили за Сян чи Дон"

не буде цього. "шкідливо та неможливо"

у мені самому є чимало неукраїнської крові, чого я ніколи не приховував :0)

до речі, от під час розвідок політичних в неті натрапив

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A2%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%94%D1%96%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%8F

і пожалкував в черговий раз що Скоропадський не став для України тим, ким став Пілсудський для Польші чи Маннергейм для Фінляндії

і ось це правильно сказано.

"Українське громадянство, у хвилині звільнення України від окупантських сил, мають: а) всі особи української національности, що мешкають в межах Української Держави; б) всі особи інших національностей, що в історично-нормальному процесі заселили Україну".

і ніяких "висилань за "неправильну" зовнішність"

(Reply to this)(Parent)(Thread)

(no subject) - [info]vaxo, 2007-03-09 10:28 pm UTC
(no subject) - [info]gardenerm, 2007-03-09 10:29 pm UTC
(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 10:31 pm UTC
(no subject) - [info]gardenerm, 2007-03-09 10:36 pm UTC
(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:10 pm UTC
(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:17 pm UTC
(no subject) - [info]alb_wiki, 2007-03-10 07:43 pm UTC

[info]gardenerm
2007-03-09 10:20 pm UTC (link)
С Днем!
Любви и разума!

А Тараса Григорьевича ты, видать, не любишь.
Паскудную роль ему придумал)
Хотя в плане сбить денех с АП религия с богом Шевченко весьма привлекательна.

(Reply to this)(Thread)


[info]sparrow_hawk
2007-03-09 10:25 pm UTC (link)
спасибо :0)

да, роль, скажем так, сложная

но "никто не говорил, что будет легко" ;0)

не бог, а пророк.

нигилист :0)

(Reply to this)(Parent)(Thread)

(no subject) - [info]gardenerm, 2007-03-09 10:34 pm UTC
(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:05 pm UTC
+1 - [info]bullet_13, 2007-03-09 11:06 pm UTC
Re: +1 - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:08 pm UTC
2 м... в гробікє, тоїсть?:) - [info]bullet_13, 2007-03-09 11:09 pm UTC
Re: 2 м... в гробікє, тоїсть?:) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:12 pm UTC
Re: 2 м... в гробікє, тоїсть?:) - [info]bullet_13, 2007-03-09 11:13 pm UTC

[info]fanex
2007-03-09 10:37 pm UTC (link)
З Днем народження, друзяко!

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:06 pm UTC

[info]diversey_ua
2007-03-09 10:41 pm UTC (link)
з днем народження! щастя та здоров'я!

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:06 pm UTC

[info]vaenn
2007-03-09 10:42 pm UTC (link)
підтримуючи загальний оффтоп: і таки із Днем народження )))

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:07 pm UTC

[info]lesya123
2007-03-09 11:09 pm UTC (link)
З Днем народження!
Бажаю отримати бажане.

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:12 pm UTC
(no subject) - [info]lesya123, 2007-03-09 11:20 pm UTC

[info]bullet_13
2007-03-09 11:12 pm UTC (link)
за привітаннями лізь в асю. Там всьо : )*

стосовно Шевченка - ну ти мене здивував, чесслово... (махаю тобі перед очима ганчірочкою)
Отямся, друже. Якмй , в біса, культ з людини, що не спромоглась визволити своїх родичів? Що носив дорогущу єнотову шубєйку, в часи, коли його односельчани голодували?

Та капці... І взагалі, Шевченко - художник, академік.. зовсім ніякий не пророк, а цікавий (ну ок, може не цкіавий, зато класичний) аквареліст.

Била би по роуках кожного, хто вишиває Шевченка в шапці і кожусі... гугліть, тавагіщі, гугліть.. і пізнаєте істину світу цього (с) гугл.

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-09 11:15 pm UTC
(no subject) - [info]bullet_13, 2007-03-10 07:00 pm UTC
(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-10 08:07 pm UTC
(no subject) - [info]bullet_13, 2007-03-11 08:20 am UTC

[info]serge_lemon
2007-03-10 02:26 am UTC (link)
З Днем Народження, друже :)

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-10 08:42 am UTC

[info]lizdejka
2007-03-10 07:12 am UTC (link)
Віншую!

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-10 08:42 am UTC

[info]lunar_shade_123
2007-03-10 08:54 am UTC (link)
бредятина полная

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-10 08:54 am UTC
як выдповісти на оце?
[info]dyadechko_volyn
2007-03-10 02:26 pm UTC (link)
як выдповісти на оце?
http://community.livejournal.com/ua_kobzar/1809.html
"чому?
Вибачте за можливе недоречне питання, але чому ж усе-таки Тарас Григорович вів свої щоденники саме російською (московітською) мовою? Які є щодо цього думки? Адже цим так люблять спекулювати ті, хто мають антиукраїнські погляди."

(Reply to this)(Thread)

Re: як выдповісти на оце? - [info]sparrow_hawk, 2007-03-10 05:49 pm UTC
Re: як выдповісти на оце? - [info]olkash, 2007-09-13 08:41 am UTC
Re: як выдповісти на оце? - [info]sparrow_hawk, 2007-09-13 08:47 am UTC
Re: як выдповісти на оце? - [info]olkash, 2007-09-13 09:13 am UTC

[info]sunny_lioness
2007-03-19 09:05 am UTC (link)
ох) все это я тысячу раз слышала)
извини) просто умеян к Шевченко такое же отношение как и кнашему гимну)) постоянно доказывать всем что мы еще живы. а Шевченко он своего рода дон Кихот, но ты вес ранво не поймешь))
так тчо тему закрыта) пусть будет пророк)

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-19 09:13 am UTC

[info]shannar
2007-03-26 09:58 am UTC (link)
Чи знаєш ти про існування такої книги Михайла Назаренко, як «Поховання на могилі (Шевченко, якого знали)»
Трохи інфо: http://artvertep.dp.ua/shop/books/205/2820.html

(Reply to this)(Thread)

(no subject) - [info]sparrow_hawk, 2007-03-26 03:51 pm UTC
Справді народний поет
[info]andriy69
2008-03-09 12:11 am UTC (link)
Моя бабуся, та що з Пирятинського района, маючи освіту 4 класи, на пам'ять до старості знала «Катерину» і ще чимало віршів Шевченка. Це було справді на рівні віри, коли вивчались молитви і поряд з ними Шевченкові слова.

(Reply to this)(Thread)

Re: Справді народний поет - [info]sparrow_hawk, 2008-03-09 09:14 am UTC

Create an Account
Forgot your login?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…